Skip to main content

سندھ کے افرادی قوت کے لیے بڑی خبر!



 سندھ حکومت نے یکم جولائی 2026 سے غیر ہنرمند کارکنوں کے لیے کم از کم اجرت بڑھا کر 43,000 روپے کر دی


🚨 **سندھ کے افرادی قوت کے لیے بڑی خبر!** 🚨


سندھ حکومت نے مالی سال 27-2026 کے لیے **کم از کم اجرت** کا باضابطہ نوٹیفکیشن جاری کر دیا ہے! 🎉


یکم جولائی 2026 سے، سندھ بھر کے تمام صنعتی اور تجارتی اداروں میں غیر ہنرمند کارکنوں (unskilled workers) کے لیے ماہانہ کم از کم اجرت 40,000 روپے سے بڑھا کر **43,000 روپے** کر دی گئی ہے۔


کم از کم اجرت بورڈ کی سفارشات کی بنیاد پر سندھ کابینہ کی جانب سے منظور کیا گیا یہ **7.5 فیصد اضافہ** صوبے بھر کے نوٹیفائیڈ اداروں میں کام کرنے والے تمام کارکنوں پر لاگو ہوگا۔

⁣

اجرت کی کم از کم شرحیں:

✅ غیر ہنرمند کارکن: 43,000 روپے ماہانہ

✅ نیم ہنرمند کارکن: 44,484 روپے ماہانہ

✅ ہنرمند کارکن: 53,350 روپے ماہانہ

✅ انتہائی ہنرمند کارکن: 55,626 روپے ماہانہ

⁣

یہ فیصلہ بڑھتی ہوئی مہنگائی کے دور میں مزدوروں اور کم آمدنی والے خاندانوں کی معاونت کے لیے حکومت کے عزم کی عکاسی کرتا ہے۔ سندھ بھر کے آجر **سندھ منیمم ویجز ایکٹ، 2015** کے تحت اس نوٹیفکیشن کی پاسداری کرنے کے پابند ہیں۔

Comments

Popular posts from this blog

New Fuel Prices (12-09-26)

 

New Fuel Prices (17-09-26)

  Breaking News Petrol price increases to Rs. 6.88, diesel rises by Rs. 5.62 per litre Petrol's new price is Rs391.22 and HSD price is Rs421.45 per litre with effect from 17-09-1026, according to notification.

Fuel Prices Increased (15-09-26)

 Fuel Prices Again increased in Pakistan with effect from 15-09-2026. #news #breakingnews #fuelprice #Priceincreased